vrijdag 8 april 2011

Werken is...

absoluut geen pretje. Ik mis school zelfs. Ik mis het heen en weer reizen naar de binnenstad van Utrecht om vervolgens de mooie oude gebouwen van de Universiteit binnen te lopen. Ik mis het zuchtend naar buiten lopen als we 10 minuten pauze kregen tijdens een dodelijk saai hoorcollege.  Ik mis het om na college naar de Stairway te gaan om een drankje te drinken en zogenaamd te brainstormen over het nieuwe project. (wat uiteindelijk toch eindigde in eindeloos lullen over van alles en nog wat, als het maar niet over het project ging)


En nu, nu werk ik 3 a 4 dagen per week bij Filmclub Vinkeveen. Op zich niets mis mee hoor, het is een redelijk baantje. Ik heb nog steeds de kans om op deze manier dagelijks met film bezig te zijn, iets wat mij toch altijd zal liggen. Ik vind het heerlijk om mensen een stap opzij te laten maken en een film mee te  geven waar ze anders nooit voor gekozen hadden. Helaas werkt het 9/10x niet zo. Nee, men pakt toch de Hollywood films eruit en laat de film met de buitenlandse (lees: niet Engelse of Nederlandse) titel staan.


Ik heb nog veel meer te vertellen, echter (ja je raadt het al) moet ik nu werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten